In lifestyle

Recenzja- Misie na zdrowe włosy.





Hej Kochane!

Dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić recenzji Żelków: Misie na zdrowe włosy. Używam ich już od ponad miesiąca, choć są poświęcone na miesięczną kuracje to musiałam ją wydłużyć ze względu na to, że po podkręceniu aparatu nie byłam w stanie ich zażywać. Dlatego po tym czasie chciałabym się z Wami podzielić jak sprawdziły się one u mnie. 

Wiele dziewczyn zmaga się z przeróżnymi problemami dotyczącymi włosów. Jeśli chcesz odżywić włosy od wewnątrz, ale nie masz pojęcia czego użyć to ten wpis jest właśnie dla Ciebie!

Wygląd opakowania

Opakowanie jest całe niebieskie i jest oklejone naklejkami w kształcie misia. Wbrew pozorom pudełko nie jest zbyt duże, ale mieści w sobie aż 60 żelków! (2 żelki bierzemy w ciągu jednego dnia) Na pewno bardzo fajną rzeczą, która znajduje się na opakowaniu są przeróżne hasła jak np. Smaczny miś pomoże Twoim włosom już dziś! 



Biotyna- jaki ma wpływ na moje włosy?

Biotyna wpływa na prawidłowe funkcjonowanie włosów oraz skóry, dlatego może być też nazywana witaminą piękna. Została uznana za skuteczny środek stymulujący porost włosów. Reguluje bezpośrednio w metabolizm skóry w której tkwią włosy, a to wywiera korzystny wpływ na cebulki włosów oraz tempo wzrostu włosa. 

Moje odczucia po stosowaniu

Tak jak napisałam na początku- moja kuracja musiała być lekko przerywana, ale to nieznacznie na wszystko wpłynęło. 
Żelki są o smaku pomarańczowym i niestety po zażyciu czuć taki gorzki posmak, ale na opakowaniu jest to wyjaśnione dużą zawartością witamin. Starałam się podejść do tego wszystkiego z dystansem, ponieważ zawsze zbyt wiele oczekuje od różnych suplementów i żeby tym razem się nie zrazić starałam się za dużo o tym nie myśleć. Moje włosy zawsze były suche, łamliwe i ku mojej rozpaczy wypada ich zbyt wiele. Po miesiącu stosowania widzę poprawę w kondycji. Włosy są bardziej odżywione i są przyjemne w dotyku. Jako, że jestem posiadaczką włosów kręconych śmiało mogę powiedzieć, że widzę również lepszy skręt moich loków co dla mnie jest ogromną radością i priorytetem.

Bez wahania mogę polecić żelki każdemu, komu znudziło się łykanie tabletek i szuka suplementu w innej (może nawet w zabawnej) formie. 😃 Żelki nie są specjalnie drogie, a można dostać je za grosze podczas promocji w rossmannie. 
Pamiętajcie jednak, że mimo stosowania różnych suplementów nie zwalnia Was od dbania o włosy na zewnątrz! 


A wy stosowaliście żelki na zdrowe włosy?  Może stosowaliście coś innego co dało fajny efekt?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu! 


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz